شباب كوول

اهلاً بيك زائر معانا ياريت تتشرف و تتفضل و تتكرم و تسجل معانا و تنضم لأسرتنا الكريمة بجد هنتشرف بوجودك معانا

منتدى للشباب الكووول للفرفشة وابداء الرأى و كل ما يريده الشباب


    اضف تعليق

    شاطر
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الجمعة 3 سبتمبر 2010 - 23:09

    بصوا بأة
    احنا هنلعب لعبة اسمها اضف تعليق
    واللعبة عبارة عن
    ان انا هجيب صورة مضحكة اوى
    وانتوا تضيفوا لها تعليق OK
    1-[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    👅 👅 👅 👅 👅 👅 👅 👅 👅 👅 👅 👅
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الجمعة 3 سبتمبر 2010 - 23:15

    يلا وكل اللى عايز يلعب ييجى


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الجمعة 3 سبتمبر 2010 - 23:18

    وكل واحد يضيف اكبر عدد من التعاليق ليه الهدايا ديه
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][img][/img][img][/img]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الجمعة 3 سبتمبر 2010 - 23:20

    يلا بأة بسرعة


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    white cat
    عضو كووول اخرحاجة
    عضو كووول اخرحاجة

    انثى
    الجدي عدد الرسائل : 40
    العمر : 19
    العمل/الترفيه : الشقاوة
    المزاج : soooooooooooo cool
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 30/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف white cat في السبت 4 سبتمبر 2010 - 12:42

    شكرا يا عسل جزاكى الله خيرا

    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في السبت 4 سبتمبر 2010 - 14:01

    العفو


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في السبت 4 سبتمبر 2010 - 14:02

    ايه يا جماعة هو الموضوع مش عاجبكم ولا ايه


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    اميرة الاحساس
    مشرف
    مشرف

    انثى
    الحمل عدد الرسائل : 188
    العمر : 22
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : تمام
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 28/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف اميرة الاحساس في الأحد 5 سبتمبر 2010 - 5:51

    لالا بالعكس الموضوع جميل جدا


    _________________
    [img]script src='http://img692.imageshack.us/shareable/?i=74879176112102404467116.jpg&p=tl' type='text/javascript'>[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][/img]
    avatar
    menna32
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

    انثى
    القوس عدد الرسائل : 2916
    العمر : 23
    البلد : egypt
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : cool
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 19/05/2008

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف menna32 في الأحد 5 سبتمبر 2010 - 16:27

    موضوع جميل بس يا ريت تحطى صورة واحدة بس و احنا نضيف لها تعليق
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الأحد 5 سبتمبر 2010 - 17:37

    ماشى


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الأحد 5 سبتمبر 2010 - 17:38

    بس يا منه انتى ممك تجيبى الصورة اللى عجباكى وتضيفى
    ت
    ع
    ل
    ي
    ق


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    البنت الشقية
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 1300
    العمر : 47
    العمل/الترفيه : ربة منزل
    المزاج : كوول
    السٌّمعَة : 12
    تاريخ التسجيل : 19/05/2008

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف البنت الشقية في الإثنين 6 سبتمبر 2010 - 6:29

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    ساندوتش لذيذ اووووووووووى بس خلى بالك من صوابعك
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ميرسى ليكى على الموضوع
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الإثنين 6 سبتمبر 2010 - 9:35

    شكرا يا شقية يا ريت الكل يعمل كدة
    يجيب الصورة اللى عجباة ويضيف تعليق


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    menna32
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

    انثى
    القوس عدد الرسائل : 2916
    العمر : 23
    البلد : egypt
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : cool
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 19/05/2008

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف menna32 في الإثنين 6 سبتمبر 2010 - 9:44

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    هما الناس دول بيضحكوا على ايه محسسنى ان احنا فينا حاجة غريبة
    avatar
    كتكوتة
    اكول عضو فى الاعضاء الكول كلهم
    اكول عضو فى الاعضاء الكول كلهم

    انثى
    الجوزاء عدد الرسائل : 162
    العمر : 26
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : عادى
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 20/06/2008

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف كتكوتة في الإثنين 6 سبتمبر 2010 - 22:04

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    دى جميلة بس مش محتاجة تعليق
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الثلاثاء 7 سبتمبر 2010 - 8:29

    بردة شكرا لردك


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    Dodi Noti
    مشرف نفخر بوجوده معنا
    مشرف نفخر بوجوده معنا

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 1212
    العمر : 19
    البلد : Egypt
    العمل/الترفيه : study
    المزاج : cool
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 26/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف Dodi Noti في الأحد 12 سبتمبر 2010 - 12:25

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    انا مش عارف بيحبوها علي ايه دي ؟؟!!
    دة أنا برقبتها والله
    حتي أسئلو خالتي
    avatar
    الفراشة الملونة
    مشرف رائع
    مشرف رائع

    انثى
    الميزان عدد الرسائل : 491
    العمر : 19
    البلد : مصر
    العمل/الترفيه : الرسم و التصميم
    المزاج : عادى ... زى كل يوم
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 27/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف الفراشة الملونة في الإثنين 13 سبتمبر 2010 - 3:59

    هههههههههههههههههههههههه
    شكرا يا امر على التعليق الجامد دة


    _________________
    انا مين؟
    انتوا مين؟
    انا فين؟
    عايزين منى ايه؟
    انا هنا ليه؟
    فى حاجة؟ الحالة جتلى....
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    Dodi Noti
    مشرف نفخر بوجوده معنا
    مشرف نفخر بوجوده معنا

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 1212
    العمر : 19
    البلد : Egypt
    العمل/الترفيه : study
    المزاج : cool
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 26/08/2010

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف Dodi Noti في الإثنين 13 سبتمبر 2010 - 6:03

    ميــــــــــــــــــــرسي
    avatar
    حدوتة مصرية
    اكول عضو فى الاعضاء الكول كلهم
    اكول عضو فى الاعضاء الكول كلهم

    انثى
    العقرب عدد الرسائل : 130
    العمر : 19
    البلد : مصـــــــــــــــــــــــر
    العمل/الترفيه : طــــــــالبة
    المزاج : عــــــــــــادي
    السٌّمعَة : 4
    تاريخ التسجيل : 13/06/2008

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف حدوتة مصرية في الإثنين 13 سبتمبر 2010 - 9:17

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    هحارب عشان البندق بتاعي وعلي رأي المثل : عد قلبي ولا تعد بندقي
    avatar
    mharat
    عضو كووول برونزى
    عضو كووول برونزى

    ذكر
    الجوزاء عدد الرسائل : 104
    العمر : 23
    البلد : الشرقية
    العمل/الترفيه : بشتغل كل الناس
    المزاج : عالى اوى ومتكيف
    السٌّمعَة : 4
    تاريخ التسجيل : 04/07/2008

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف mharat في الأربعاء 15 سبتمبر 2010 - 13:51

    ههههههه شكرررررررررررررا
    avatar
    menna32
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

    انثى
    القوس عدد الرسائل : 2916
    العمر : 23
    البلد : egypt
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : cool
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 19/05/2008

    m2 رد: اضف تعليق

    مُساهمة من طرف menna32 في الخميس 6 يناير 2011 - 5:22

    ههههههههه تعاليقكم حلوة يا احلى اعضاء


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    M.M.M

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 21 أغسطس 2018 - 8:11